FOR A NEW AND UNITED EUROPE!

FOR A NEW AND UNITED EUROPE!
Europe between past and future

Apr 13, 2014

In memory to RADIO BILA HORA (Czech Republic)/ Russian secreat army members arrived at eastern part of The Ukraine!

Pirátské Rádio Bílá Hora

Poslední den v roce jsem chtěl strávit různě, ale na rádio jsem až tak nemyslel, no jaký to hřích ;-)… ale nakonec bylo stejně vše jinak. Poslední den v roce se totiž ukázal přímo ideální k lovu na piráty :-) . Z různých internetových diskusí jsem se dozvěděl, že by mělo vysílat na KV Rádio Bílá Hora, vzhledem k tomu, že od české pirátské stanice nemám ani jeden QSL a čeští piráti na KV jsou doslova zázrak, bylo rozhodnuto. Prostě jsem to musel slyšet! Celý den jsem byl nervózní a snažil se vše od rána udělat tak, abych se mohl odpoledne v klidu usadit v hamshacku a mohl si pěkně zaposlouchat. Kolem 15:30 jsem již žhavil techniku a ladil kolem ohlášeného kmitočtu 3333 kHz… no a vyplatilo se! Přesto, že bylo vysílání (dle webu pirátské stanice) na tomto kmitočtu ohlášeno až od 16:00 místního času, již před 16 hodinou bylo možno naladit zkušební vysílání.
Začátek vysílání ve mě probudil touhu strávit silvestra s rádiem na kopci… a tak netrvalo dlouho a valil jsem v ukrutném mrazu s technikou na kopec. Po natažení antén, rozdělání ohně a rozmrazení sebe a „Rudolfa“ jsem zjistil, že sice doma mám nějaké QRM od spínaných zdrojů, ale na kopci zase slyším tolik stanic okolo, že se poslech rádia Bílá Hora nijak víc nevylepšil, skoro bych řekl, že naopak… také program začínal být kolem 20:00 poněkud nezajímavý a tak byl čas proladit i okolí… mohu říci, že tentokrát to bylo na úlovky slabé a tak jsem se po cca hodině a půl vrátil opět do tepla domova, abych ve 24:00 hodin byl znovu na kopci o několik kilometrů dále :-D, tentokráte jen s ATS909, neb hlavní náplní byl přípitek a popovídání si s přáteli… nicméně na poslech na ATSku také došlo a tak mohu říct, že vysílání rádia Bílá Hora bylo s námi i o půlnoci… po návratu domů jsem znovu zkusil vysílání naladit a povedlo se mi zastihnout ještě i konec vysílání.
Nu, dočetl sem se na webu, že to byla z hlediska programu ostuda českých pirátů, já se k programu vysílání této stanice vyjadřovat nebudu, neb na pirátské vysílání není žádný metr a věřím, že si to vysílající dost užívali a myslím, že o to jim šlo především.
Musím zde také poděkovat za to, že mě zaslali QSL lístek a tak přesto, že nebyli prvními českými piráty, které jsem poslouchal a poslal jim report, tak jsou to první, co mi na něj odpověděli a za to jim patří můj veliký dík.
QSL lístek Rádia Bílá Hora:
 
Web Rádia Bílá Hora


 RUSSIAN SECRET ARMY MEMBERS ARRIVED AT THE EASTERN PART
OF THE UKRAINE:


 

No comments:

Post a Comment